상식체온



반응형

In My Fantasy

저는 꿈속에서


In my fantasy, I see a fair world,

꿈속에서 저는 공정한 세상을 봐요.

A world where everyone lives peacefully and honestly.

누구나 평화롭고 정직하게 사는 그런 세상을요.

I dream my soul is always free.

저는 영혼이 항상 자유롭기를 꿈꿔요. 

Like a flowing cloud,

흘러가는 구름처럼,

A humanity full of my soul.

제 영혼 깊은 곳에 가득 찬 사랑처럼요.

 

In my fantasy, I see a clear world,

꿈속에서 저는 맑은 세상을 봐요.

Even in the deep night, the world is less dark.

깊은 밤조차도 어둠이 덜한 세상을요. 

I dream my soul is always free.

저는 영혼이 항상 자유롭기를 꿈꿔요. 

Like a flowing cloud.

흘러가는 구름처럼요.


In my fantasy, a hot wind blows.

꿈속에서 뜨거운 바람이 불어요.

That blows over the cities, like a friend,

친한 친구처럼 도시를 어루만지면서요.

I dream my soul is always free.

저는 영혼이 항상 자유롭기를 꿈꿔요. 

Like a flowing cloud,

흘러가는 구름처럼,

A humanity full of my soul.

제 영혼 깊은 곳에 가득 찬 사랑처럼요.


영어 및 우리말 번역: 상식체온


대금연주: 대금이누나



반응형

이 글을 공유합시다

facebook twitter googleplus kakaoTalk kakaostory naver band